Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 6
Показано матеріалів: 1-6

Календарне планування уроків у 1 класі

Мої статті | Переглядів: 172 | Додав: vika-gizn | Дата: 04.12.2016 | Коментарі (0)

Школа ...  Сім’я ...  Проблеми ...  Як вічно існує день і ніч, людина та її тінь, так і життя неможливе без проблем. Проблема батьків і дітей – одна з вічних проблем. Аби вирішити її, необхідно побачити наших дітей серцем, зрозуміти, в чому наші власні помилки і помилки наших дітей.

              Виховання дитини  починається від її народження.  Якою вона виросте значною мірою залежить від її батьків. Батьки в родині мають виконувати функції педагога: освітню (передача життєво значущої інформації), виховну  (засвоєння норм життя в людському суспільстві), розвиваючу (підвищення індивідуального потенціалу).

            Але здебільшого батьки не мають спеціальної педагогічної  або психологічної освіти. Які ж знання особливо потрібні їм?

Мої статті | Переглядів: 591 | Додав: vika-gizn | Дата: 04.12.2016 | Коментарі (0)

Розвиток алгоритмічного мислення учнів передбачає формування у них уявлень про алгоритм та його властивості можливі форми подання алгоритмів основні алгоритмічні структури (лінійні, з розгалуженням циклічні) Ці уявлення засвоюються учнями поступово через виконання ними системи вправ протягом усього періоду навчання у початковій школі

Мої статті | Переглядів: 540 | Додав: vika-gizn | Дата: 04.12.2016 | Коментарі (0)

Ергономічними вимогами обмежений час роботи учнів різних вікових категорій за персональним комп’ютером, учитель завжди повинен проводити фізкультхвилинку на уроках та гурткових заняттях з використанням комп’ютерів. Адже у віці 6–7 років у організмі дитини немає функціональних можливостей для тривалої підтримки різноманітних стаціо- нарних станів, які виникають під час виконання різних видів діяльності. Це виявляється у швидкій втомі при фізичних та емоційних навантаженнях.

Мої статті | Переглядів: 151 | Додав: vika-gizn | Дата: 04.12.2016 | Коментарі (0)

1.       Лекція – дана форма організації навчальної діяльності в початковій школі фактично не використовується. Це пояснюється  віковими і фізіологічними особливостями дітей молодшого шкільного віку.

2.       Семінар – ця форма як і попередня більше відноситься до вищої школи. Але вчителю необхідно володіти нею, щоб за необхідності можна було використати цікаві позитивні аспекти у своїй педагогічній діяльності.

3.       Лабораторні заняття – фактично всі практичні роботи з інформатики будуть лабораторними, так як для їх використання необхідне спеціальне обладнання (зокрема комп’ютер)

Мої статті | Переглядів: 478 | Додав: vika-gizn | Дата: 04.12.2016 | Коментарі (0)

Поняття інформації є фундаментальним філософським поняттям. Тому в початковій школі це поняття вводити не слід, а оперувати поняттями "повідомлення", "відомості". 

Разом з тим існуючі програми пропедевтичних курсів передбачають введення самого поняття інформація уже в початкових класах. 

Так програмою пропедевтичного курсу, запропонованого М.М. Левшиним "Початкова інформатика" передбачено введення терміну "повідомлення" як синоніму терміну "інформація" вже в першому та другому класах, а сам термін "інформація" в третьому. 

Мої статті | Переглядів: 163 | Додав: vika-gizn | Дата: 04.12.2016 | Коментарі (0)