Головна » Файли » Мої файли |
04.12.2016, 13:08 | |
1.Фізкультхвилинка Що ж, мабуть, прийшла пора трохи відпочити. Хочу на фізкультхвилинку всіх вас запросити. Слайд 16 3. )Група « Овочі» Вітаміни містяться у багатьох продуктах, особливо їх багато…А в чому? Відгадаєте загадки. 2.Вправа «Комора здоров’я». -Вітаміни, ви послухали, містяться у багатьох продуктах, особливо багато їх в овочах та фруктах. А в яких саме? Вчитель. Із-за гір, з-за океанів, і у різний, звісно, час, Овочі найвищих санів завітали всі до нас. Полюбилась їм нівроку українськая землиця. Й поселилися без строку, стали жити і плодиться. Людям нашим підсобляти і в достатку, і біді, Навіть стали лікувати – до них з серцем лиш прийди. Я – великий і бокастий, жовтогрудий і смугастий. Я чудовий дар осінній, з гарним та смачним насінням. Хто їсть кашу цю чудову, буде сильним і здоровим. (Гарбуз). Я – солодка, соковита, покуштуй – не схочеш пити. А як їстимеш саму, всі хвороби прожену! (Диня). Кожен знає, ця дівиця на городі – мов цариця. Коси довгі, кучеряві, та ще й платтячко яскраве. Я смачна і вітамінна, не гірше апельсина. Той, хто мене поважає, до ста років доживає. (Морква). Ой, розхвалилася, дивіться! Ти не схожа на царицю! Я від тебе красивіший: червоніший і товстіший. Український борщ чудовий по усіх краях відомий. У борщі я головний, борщ без мене не смачний! (Буряк). Я – смачний, кругленький, маю щічки червоненькі. До смаку я в кожній страві, роблять соки і приправи. Соус, борщик і салат люди з радістю їдять. (Помідор). Мене полюбляє кожна сім’я, щоб спокійно зимувати. Садять всі мене багато, люблять вранці й на обід, Так і кажуть: другий хліб. (Картопля). Отже, багата наша матінка – земля на вітаміни. Але, щоб овочі і фрукти містили багато вітамінів, про них треба піклуватися і в саду, і на городі. Тож допомагайте дома поливати городину і садовину у спеку, виполювати бур’яни, а на деревах і кущах не ламайте гілок. Бережіть усе.Якщо хочете бути здоровими, то їжте ці овочі і наберетесь сили. А ще в них містяться мікроелементи. Слайд 17 Мінерали (Мікроелементи) – хімічні елементи, що містяться в рослинних і тваринних організмах. Всі вони необхідні для життєдіяльності організму. Кальцій, фосфор,залізо…Вони містяться в їжі в невеликій кількості. Кожний елемент виконує певну роль в організмі. В яких продуктах містяться мікроелементи ви дізнаєтеся, виконавши завдання 3.Робота з підручником. Слайд 18 4. Слайд 19 ГРА «ПЕРЕПЛУТАНКА» А вітамінка ще й фізкультхвилинку проведе, щоб ваші пальчики підготувалися до роботи. 5.Фізкультхвилинка (Пальчикова гімнастика.) КВАСИМО КАПУСТУ Руками імітуємо відповідні рухи: -Ми капусту шаткували! (двічі) – прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири: уверх-униз. - Солі в неї ми поклали! (двічі) – пальці зібрані “щіпкою”, “солимо капусту”. - Ми капусту м’яли, дерли! (двічі) – енергійно стискаємо пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі. - Смачну моркву туди терли! (двічі) – пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки. Після цього міняємо руки. . (Квашена капуста корисна для здоров'я, містить вітаміни та мікроелементи) VІІ. Закріплення вивченого матеріалу 1.Робота в зошиті. Слайд 20. Назви страви, відгадавши рецепти – загадки Група « Допитливі- кухарі» А допитливі – кухарики нам запропонують рецепти страв, які корисні для організму і містять вітаміни та мікроелементи. Відгадаємо 1. Ми огірочки поріжем тоненько І нашаткуєм капусту дрібненько. Ще посічемо петрушки і кропу, Трохи підсолимо. Знімемо пробу. Ложку сметани в тарілку. Пора Їсти поживний ... , дітвора! ( Салат) 2. В миску два яйця розбити Молока туди долити Підсолити збити трішки, Сковорідку разом з маслом підігріти, Влити масу Й помішати хай вона Пропікається до дна. Все вже час до столу Є сніданок! Можна їсти. ( Омлет) 3. На плиті каструлька біла, В ній водичка закипіла. - Буль-буль-буль, - вода булькоче. Що вона сказати хоче? Каже мама: - Ач яка! Захотіла буряка! - Я в окріп буряк поклала, А вода плюскоче: - Мало! - Додала тоді квасолю, Цибулину, бараболю, І морквину, й капустину, Ложку солі, дрібку кмину. Не забула й помідори. От і ... буде скоро. ( Борщ) 4.Як закипить у каструлі водичка Ягоди вкинемо,малини й сушки. Можна смородину, можна і вишні. Цукру насиплемо – не буде він лишній Знову усе кипить прохолоне - і можна вже пить. ( Компот) Гра «Вітамінний потяг». Слайд 21 Потрібно у вагончики розмістити так «пасажирів» відповідно, які вітаміни в них містяться. Слайд 22 Вправа «Збери урожай яблук» Вітаміни різні споживай, здоров’я добре й гарне май. Тож їжте моркву і картоплю, і житній хліб, і помідори. Щоб все було ситно і смачно, дружіть з молоком та маслом. Бо ж більше нема багатства за -міцне здоров’я ваше. На радість всім : здорові зростіть та гарні. VІІІ. Підсумок уроку. Технологія «Незакінчене речення» -Сьогодні на уроці я дізнався (-лася)... -Найцікавішим завданням було... -Я вважаю, що вітаміни… -Чого навчились на уроці? -Чи стануть вітаміни твоїми «друзями»? -Які слова нові ви відкрили на уроці? Отже, діти , бажаю вам, щоб ви завжди смакували смачну та корисну їжу. Дякую за роботу! Молодці! Слайд 23 Ритуал прощання. Порада від Св. Августина: « Любов – понад усе. Коли мовчиш – мовчи з любові. Коли говориш – говори з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові. І нехай з того кореня виростуть тільки добрі справи. Давайте візьмемося за руки , ви відчули тепло долонь своїх товаришів. Нехай ці руки будуть творити тільки добрі справи. Діти беруться за руки і промовляють: «Нехай сьогодні нам і нашим гостям пощастить, нехай завтра нам усім пощастить, нехай нам усім завжди щастить.» | |
Переглядів: 137 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |