Головна » Файли » Мої файли

Відкритий урок. "Вітаміни і мікроелементи" (частина 2)
04.12.2016, 13:08

1.Фізкультхвилинка

Що ж, мабуть, прийшла пора трохи відпочити.

Хочу на фізкультхвилинку всіх вас запросити.

Слайд 16

3. )Група « Овочі» Вітаміни містяться у багатьох продуктах, особливо їх багато…А в чому?  Відгадаєте загадки.

2.Вправа «Комора здоров’я».

-Вітаміни, ви послухали, містяться у багатьох продуктах, особливо багато їх в овочах та фруктах. А в яких саме?

Вчитель.

Із-за гір, з-за океанів, і у різний, звісно, час,

Овочі найвищих санів завітали всі до нас.

Полюбилась їм нівроку українськая землиця.

Й поселилися без строку, стали жити і плодиться.

Людям нашим підсобляти і в достатку, і біді,

Навіть стали лікувати – до них з серцем лиш прийди.

Я – великий і бокастий, жовтогрудий і смугастий.

Я чудовий дар осінній, з гарним та смачним насінням.

Хто їсть кашу цю чудову, буде сильним і здоровим. (Гарбуз).

Я – солодка, соковита,  покуштуй – не схочеш пити.

А як їстимеш саму,  всі хвороби прожену! (Диня).

Кожен знає, ця дівиця на городі – мов цариця.

Коси довгі, кучеряві, та ще й платтячко яскраве.

Я смачна і вітамінна, не гірше апельсина.

Той, хто мене поважає, до ста років доживає. (Морква).

Ой, розхвалилася, дивіться! Ти не схожа на царицю!

Я від тебе красивіший: червоніший і товстіший.

Український борщ чудовий по усіх краях відомий.

У борщі я головний, борщ без мене не смачний! (Буряк).

Я – смачний, кругленький, маю щічки червоненькі.

До смаку я в кожній страві, роблять соки і приправи.

Соус, борщик і салат люди з радістю їдять. (Помідор).

Мене полюбляє кожна сім’я, щоб спокійно зимувати.

Садять всі мене багато, люблять вранці й на обід,

Так і кажуть: другий хліб. (Картопля).

    Отже, багата наша матінка – земля на вітаміни. Але, щоб овочі і фрукти містили багато вітамінів, про них треба піклуватися і в саду, і на городі. Тож допомагайте дома поливати городину і садовину у спеку, виполювати бур’яни, а на деревах і кущах не ламайте гілок. Бережіть усе.Якщо хочете бути здоровими, то їжте ці овочі і наберетесь сили. А ще в них містяться мікроелементи.

Слайд 17

Мінерали (Мікроелементи) – хімічні елементи, що містяться в рослинних і тваринних організмах. Всі вони необхідні для життєдіяльності організму. Кальцій, фосфор,залізо…Вони містяться в їжі в невеликій кількості. Кожний елемент виконує певну роль в організмі. В яких продуктах містяться мікроелементи ви дізнаєтеся, виконавши завдання

3.Робота з підручником. Слайд 18

4. Слайд 19    ГРА «ПЕРЕПЛУТАНКА»
Склади слова, які розсипалися.
СОМ’Я, МОКОЛО, Р
АБИЙЯЦЯ

 А вітамінка ще й фізкультхвилинку проведе, щоб ваші пальчики підготувалися до роботи.  

5.Фізкультхвилинка (Пальчикова гімнастика.)

КВАСИМО КАПУСТУ

Руками імітуємо відповідні рухи:

-Ми капусту шаткували!

(двічі) – прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири: уверх-униз.

- Солі в неї ми поклали!

(двічі) – пальці зібрані “щіпкою”, “солимо капусту”.

- Ми капусту м’яли, дерли!

(двічі) – енергійно стискаємо пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі.

- Смачну моркву туди терли!

(двічі) – пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки. Після цього міняємо руки. . 

(Квашена капуста корисна для здоров'я, містить вітаміни та мікроелементи)

VІІ.  Закріплення вивченого матеріалу

1.Робота в зошиті.

Слайд 20.  Назви страви, відгадавши рецепти – загадки

Група « Допитливі- кухарі»

А  допитливі – кухарики нам запропонують рецепти страв, які корисні для організму і містять вітаміни та мікроелементи. Відгадаємо

1. Ми огірочки поріжем тоненько

 І нашаткуєм капусту дрібненько.

 Ще посічемо петрушки і кропу,

 Трохи підсолимо. Знімемо пробу.

 Ложку сметани в тарілку.

 Пора Їсти поживний ... , дітвора! ( Салат)

2. В миску два яйця розбити

Молока туди долити

Підсолити збити трішки,

Сковорідку разом з маслом підігріти,

Влити масу

Й помішати хай вона

Пропікається до дна.

Все вже час до столу

Є сніданок! Можна їсти. ( Омлет)

3. На плиті каструлька біла,

  В ній водичка закипіла.

- Буль-буль-буль, - вода булькоче.

 Що вона сказати хоче?

Каже мама: - Ач яка!

Захотіла буряка! -

Я в окріп буряк поклала,

А вода плюскоче: - Мало! -

Додала тоді квасолю,

Цибулину, бараболю,

І морквину, й капустину,

Ложку солі, дрібку кмину.

Не забула й помідори.

От і ... буде скоро. ( Борщ)

4.Як закипить у каструлі водичка

Ягоди вкинемо,малини й сушки.

Можна смородину, можна і вишні.

Цукру насиплемо – не буде він лишній

Знову усе кипить прохолоне - і можна вже пить. ( Компот)

Гра «Вітамінний потяг». Слайд 21

Потрібно у вагончики розмістити так «пасажирів» відповідно, які вітаміни в них містяться.

Слайд 22  Вправа «Збери урожай яблук»

Вітаміни різні споживай, здоров’я добре й гарне май.

Тож їжте моркву і картоплю, і житній хліб, і помідори. Щоб все було ситно і смачно, дружіть з молоком та маслом. Бо ж більше нема багатства за -міцне здоров’я ваше. На радість всім : здорові зростіть та гарні.

VІІІ. Підсумок уроку.

Технологія «Незакінчене речення»

-Сьогодні на уроці я дізнався (-лася)...

-Найцікавішим завданням було...

-Я вважаю, що вітаміни…

 -Чого навчились на уроці?

-Чи стануть вітаміни твоїми «друзями»?

-Які слова нові ви відкрили на уроці?

Отже,  діти ,  бажаю  вам,  щоб  ви  завжди  смакували  смачну  та  корисну  їжу. Дякую за роботу! Молодці!

Слайд 23

Ритуал прощання.

Порада від Св. Августина: « Любов – понад усе. Коли мовчиш – мовчи з любові.  Коли говориш – говори з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові. І нехай з того кореня виростуть тільки добрі справи. Давайте візьмемося за руки , ви відчули тепло долонь своїх товаришів. Нехай ці руки будуть творити тільки добрі справи.  Діти беруться за руки і промовляють: «Нехай сьогодні нам і нашим  гостям пощастить, нехай завтра нам усім пощастить, нехай нам усім завжди щастить.»

Категорія: Мої файли | Додав: vika-gizn
Переглядів: 137 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar