Головна » Файли » Мої файли |
04.12.2016, 14:54 | ||||||||||||||||||||||
УРОК - КОСМІЧНА ПОДОРОЖ ІЗ МАТЕМАТИКИ В 2 КЛАСІ Тема. Закріплення і повторення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Засвоєння таблиць множення числа 2 і числа 3. Мета: систематизувати і перевірити засвоєння вивченого матеріалу; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, творчо працювати над задачею, працювати з блок-схемами; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, навички усної лічби, вміння працювати в групах; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, прагнення до знань. Обладнання: карта «Сонячна система», космічний корабель, картки-ракети, таблиця з умовою задачі, картки із завданнями. ХІД УРОКУ I. Організація класу. Любі діти! У наш клас завітали люди щирі. Привітайте в добрий час. Гостей посмішкою й миром. Учні. Ми вам раді, люди добрі, І вітаєм щиро вас, І запрошуєм ласкаво на урок у 2 клас. Учитель. Сьогодні ми будемо... Учні. Діяти активно! Думати оперативно! Сперечатись доказово! Для всіх - обов'язково! II. Оголошення теми уроку. - Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення на 2 та3, додавання і віднімання двоцифрових чисел, і на нас чекає цікава мандрівка у Всесвіт. А наука Математика допоможе нам здійснити цю мандрівку. Учитель. -Діти, девіз нашого уроку: « Граючись навчаємось». Учні. Хай радіє дітвора, на уроці буде гра! III. Подорож на космодром. - Який вид транспорту нам допоможе побувати там-, де ще люди не бували, а ми з вами будемо першими, ви дізнаєтесь, якщо розв’яжете приклади на таблиці. Це - ваше перше завдання. Розпочинайте роботу, ви маєте 3 хв.
- Так на чому будемо подорожувати? (На ракеті) - Молодці! Впоралися із завданням. Космонавти, на ракету! Час у Всесвіт відлітати. IV. Подорож до планети «Усна лічба». Учитель. Ось завдання друге вам, Нашим славним школярам, Треба рахувати вміло, Швидко, правильно, сміливо! • В ліс наш Зайчик пострибав, В кошик яблук назбирав. 5 десятків є, й ще 5. Скільки яблук? Як сказать? (55) • Відповідайте швидко! Скільки ніг у 3-х жуків? (6- 3 = 18) А очей в 7 вовків? (2 • 7 = 14) В 3 трикутниках - кутів? (З -3 = 9) Лап у 4 вовків? (4 • 4= 16) • Задумалися мишки: 16 в них горішків. На 2 як поділити? Підкажемо їм, діти? (16:2 = 8) - Молодці! Впоралися із завданням! Зараз наша ракета буде стартувати до планети «Пошук». V. Подорож до планети «Пошук». Калігрфічна хвилинка. - Ось яке завдання ми отримали на цій планеті. Складіть і запишіть числа у порядку спадання, використовуючи тільки цифри 6, 2, 4, не повторюючи жодної з них в одному числі. Космонавти, до роботи! Ви маєте тільки дві хвилини.
Перевірка. - Хто згоден? Хто - ні? - Хто припустився помилки? - Молодці! Впоралися із завданням. VI. Подорож до планети «Розумників». - Увага! Увага! Сідаємо на планету «Розумників». Ось завдання для космонавтів. Уважно таблицю цю розглянь, Склади задачу без вагань. Потім її розв'яжи. - Складіть умову задачі. (Відповіді учнів.) 1 учень працює біля дошки. (Перевірка.) - Молодці! Впоралися із завданням! VII. Подорож до планети «Відпочинок» (під музику). Екіпажі вже втомились, Адже добре потрудились. Раз, два, три, чотири, п'ять! Час прийшов вже спочивать. Тож піднімем руки вгору, ніби глянемо на зорі, В різні боки повернулись і до сонечка всміхнулись. Потягнулись, покрутились, Десять, дев'ять, вісім, сім - до роботи час усім! VIII. Подорож до планети «Прикладів» - Ваше завдання: розв'язати приклади на картці. Над цим завданням ви попрацюєте самостійно. Перевірка. Оцінки. - Молодці! Впоралися із завданням. Ось - і друге завдання на цій планеті. Розв’язати приклади з підручника №568 - з коментуванням. - Молодці! Впоралися із завданням. IX. Подорож до планети «Земля». Учитель. Політали, політали, На планетах побували, Хоч й цікаво було там, Та пора додому нам. Учень. Хто сказав, що математика - це складна наука? Наша математика - це весела штука, З нею ми ішли впіхід і літали в космос, Гралися, змагалися, розуму набралися. Учень. Всі приклади й задачі, можна розв’язати Треба лиш бажання мати. Учень. Математика навчає і наш розум розвиває. Все, що вивчили з нею ми, знадобиться нам в житті. Учениця. Щоб розумними зростати, слід її нам всім вивчати, Бо без неї не прожити, будем з нею ми дружити. - Молодці! Впоралися із завданням. - Подорож закінчилась, і ми повернулись на Землю. Гра «Конструктор – винахідник». Проводиться в групах. І група - скласти з геометричних фігур «Машину» ІІ група - «Трактор» XI. Підсумок уроку. - На яких планетах побували? Яке завдання було найцікавішим? - Що вам найбільше сподобалось на уроці? ХІІ. Домашнє завдання. № 574, 575 (пояснення вчителя). | ||||||||||||||||||||||
Переглядів: 194 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |